Selamlar. 8+5 günlük gebeyim. Geçtiğimiz perşembe doktora gittiğimde crl 17 mm çıktı. Fakat bugün başka bir hastaneye gittim ve crl 14 mm çıktı üstelik gebelik haftasına 7+6 dedi. Bu durumu yaşayan var mı ultrason cihazından mi kaynaklı bu durum acaba