Rana-10 Glr_123 12 haftalık olana kadar gittim ama bazen ilgilenip bazen ise hiç umursamaz tavırları yüzünden bıraktım Semra hocayı
Ozlemdiril Glr_123 bence o çok gereksiz bir doktor ne yaptıgı ne dedigi bellisiz kesinlikle onun yerine baska doktora git
Fadmet Glr_123 benim henüz çok yeni. Yani aslında Mardin’de çok fazla seçenek yok malum. Semra hocada fena sayılmaz çok ilgili diyemem ama idare ediyoruz şu an için.
Glr_123 Hanzademerve 14 haftalık gebeyim bende cinsiyete erkege benziyor dedi acaba degisir mi tahminleri tutuyor mu onu soracaktım
Xxxseliiiin Glr_123 arkadaşım gitmişti çok memnun kalmıştı bende bir kez gittim birşey erken görmemize sebep oldu sonra devlete gittim devlet hastanesinde de çok çok iyi doktorlar var