Kızlar merhaba 😊
Yumurtlamayı 13 14 eylül de gördüm değerlendirdik benim 1 hafta sonra 4 gün süren bir karın krambım oldu sonra 9. Gün test yaptım çıkmadı sonra sağ kasık ağrım başladı o günden sonra ve gögüslerim normalde şişkin ve hassas olur du adet yaklaştığın da şuan öyle bir durum da yok düne kadar kasıklarım ağrıyordu bugün ağrısı geçti yarın adet günüm sizce var mı birşey bugün mü test yapmalıyım yoksa yarını mı beklemeliyim ?