Bu başlığı açmak bile benim için mucize.
24 Eylül 2021 Babacığının doğum günü sonrası 25 Eylül 2021 sabahı altıma mı kaçırdım diye hızlı bir uyanış yaptım😻 Lavaboya gittiğimde bana doğru yola çıktığını anladım🧡05:30 Su ve Nişan gelmişti çok şaşkındım çünkü bir gün önceki kontrolde yine belirti yoktu. Doğum korkunç gelmesine rağmen gayet sakince üzerimi değiştirdim ve 6 da evden çıkıp 6:20 de hastaneye geldik. Covid testi kan tahlilleri derken süre hızlıca akıp gitti. Bir kaç saat sonra ebe kontrol ettiğinde açılma yoktu. Suni sancı takıldı kendi sancılarımda eklendi üzerine ve uzun saat sancı çektim. İnancımı tamamen yitirmiştim çünkü içimden bir ses acil sezeryana dönmem gerektiğini söylüyodu. Doktorum inanılmaz normal doğum destekçisi tabi. Sonay Ebe bebeğime kavuşmama vesile olarak doğum işinin en çok da ebede olduğunu anlamamı sağladı. 40 hafta 5 günlük olmuştuk ve doktorum akşam 4-5 saatlerine kadar sunide kalmama devam etmemi istiyodu. Ebe Sonay hanım gayet baskın bir şekilde acil sezeryan olmamı söyledi çünkü 2 ihtimal vardı ya bebek kanalda kordonlu ya da başını tam oturtamamıştı. Ben ve Sonay Hanım’ın yoğun ısrarı sonrası 14:00 da spinal sezeryana alındım. Ameliyat sırasında korkmanızı gerektiren tek bir nokta yok. İğne damar yolundan daha az acıtıyo evet dokunmalar hissediliyo ama asla acı yok. Daha sonra bebeğim 14:35 de dünyaya geldi ve gerçekten kordonluydu. Hatta kafası manevra yapmamıştı. Ebe normal doğumu tetiklemek için ne kadar şey yapsada olmadı ve ben doğumum tramvaya dönmesin diye Sezeryan istedim. Doktorum daha sonra anneler hisseder hislerinde haklıydın bebeğin için en doğrusu bu oldu dedi. Şu an hastanede 2 günümüz. Şunu bilinki ne normal doğum sancısı kolay ne sezeryan. O gün normal doğumla bebeklerine kavuşan anneler gayet güzel taburcu oldular ve biz halen hastanedeyiz. Normal doğum sürecinde rahim açılsın diye çektiğim acıları sezeryan sonrası rahim toparlansın diye çektim. İki doğum yöntemininde kolaylıkları ve zorlukları var şu an katı bişey yemek idrar yapmak gaz çıkarmak bile benim için büyük olay. Bebeğimin henüz tek başına ne altını değiştirebildim ne kucağıma alabildim. Yani kısacası hep inandığım gibi doğum şekline karar veren kesinlikle bebek. Kendinizi 2 doğum şeklinede her anlamda hazırlamanız önemli. Tabi sonrası Allah’a ve bebeklerimize kalmış bi durum.
Kavuşmak çok güzel gerçekten, rüya gibi.. Allah herkese su gibi akıp giden kolay doğumlar nasip etsin🧡