Elanurgvn61 tiroid rahatsızlığı olabilir eğer böyle bir hastalığın varsa değerin normalin biraz üstünde. Hamileysen mutlaka ilaca başlamalısın . Eğer hamile değilsen gebeliği zorlaştırır. Bebeğin beyin gelişimine tiroid yüksekliğinin çok büyük olumsuzluğu var. Ömür boyu iyileşmez sadece ömür boyu ilaç kullanarak kontrol altına alırsınız. Ben çok uzun yıllardır tiroid hastasıyım. 3 yıl bu yüzden çocuğum olmadı ki ilaçta kullanıyordum. Uygun dozda ilaç almak tedaviyi kolaylaştırır. Şuan hamileyim sorun yok. Tiroid insanda rahatsızlık hissettirmez ama psikolojikmen çökertir ses kısılması sinir stres şişkinlik adet gecikmesi gebelikte zorlanma gibi