Nehirada Kızlar ben kontrole kasıklarım ağrısından gittim ve bebeğin suyu çok fazlaydı acaba bu durumda olupts bebeği zmaninda doğan varmıdir
eylusko Nehirada Benim de en baştan beri fazla 38 + 3D sezeryanla bebeğimi kucağıma aldım hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür
Sermec27 Nehirada bende de su fazlalığı cıkmıştı 22 de diyete başladım 26 da seker yüklemesi yaptırdım ve sekerim cıktı 22 38 arası diyet yaptım 38 haftalık doğum yaptım seker olabilir mutlaka seker yüklemesi yaptırın
Nehirada eylusko Anladim yani şu fazla diemi sezeryanla oldu acaba çünkü benim uucncu gebeliğim ikisi normal oldu