Ah benimde Ocak doğumlu olacak bebeğim, gönül her şeyi almak istiyor ama cevremdekiler alma çok fazla , yenidoğan için ihtiyaçlarını al diğerlerini zamanı geldikçe alırsın zaten her şey elinin altında diyolar .. kıyafet kısmını bitirdim, emzik aldım, biberon aldım, tarak fırça setini aldım, puseti var. Bebek arabasını şimdi almiycaz zaten kış cocugu olacak diye kışın indirimde filan alırız dedik. Bebek bakım ürünlerini Kasım indirimlerinden alırız dedik. Şuan bekllemedeyim yani :)