Gkc92 Canım ben 8 sene olacak doğuralı, ama inan acı çektiğimi hala hatırlıyorum. Sanıyorum 1 ay kadar sürmüştü. Ama sağa sola rahat dönmem yatakta istediğim gibi yatıp kalkmam 3 ayı bulmuştu. Herkeste farklı oluyor diyorlar. Ama doktora muayene ettirmekte fayda var dikişlerde sorun olmasın diye🙏 Benim sonradan öğrendiğim sanıyorum dikişlerim minikte olsa açıldığı için o kadar acı çekmişim böyle sanki ateş tutmuşsunda yanıyor gibi acıyordu. Şimdi doğum şubatta, ssvd istiyorum, eşim riske girme diyor bakalım sonumuz hayrolsun 🙄