Kbrumt68 Merhaba kızlar size bir sorum olcak ben tüp bebekle 3 aylık gebeyim normalde korktugum için çok yürüyüş yapmıyorum ama dün biraz yürüyüş yaptım ve geldiğimden belli belim ağrıyor sizce normalmi yoksa bir doktora görünsemmi 😞