Esrahaliscelik yaa çok kızıyorum şöyle insanlara.. takılma diyorum ama eminim takılmamazlık olmuyordur. Bebeğinde hissediyor bunu da unutma en azından onun için içini ferah tutmaya çalış 😊benim de bir kaç hafta gerilik çıktı geçen gün, doktorum başka bir doktora yönlendirdi emin olalım dedi. Diğer doktor da her şey normal çıktı çok şükür. Olmadı sende başka bir doktora daha gözük