Kykcirem Tekirdag da yaşıyoruz , çok teşekkür ederim inşallah sizinde gönlünüze göre olur , bende kızıma battaniye ördüm isimli kapı susunu yaptım emzik ucunu yaptım anne kız bandimizi yaptım anı küpleri ile dekor yaptım şimdi isimli ayakkabsi ile hastahane cikisimi sipariş edicem onlarida dekor olarak düşünüyorum . Hayalimdi bebeğimiz olunca çekim inşallah nasipse gerçekleşecek, bizimde arkadaşımızda makine var ben çekerim demisti, nisan çekimimizde 1 gu n önce gün boyu çekilmiştik 3 makine vardı tanidiklarimizdi çekenler düğün çekimi yapmadık yoğun geçti 2 sene birde alay kına dugund e çok çekim oldu daha çok hayalim bebek çekimiydi hayırlısı ile inşallah ❤