Yaya Canim ilk basta sakin ol zaten anestezi verdikten sonra hiçbirşey hissetmiceksin sana dokunduklarini cekistirmelerini hissedecskin ama aci hiç yok. Spinal iğnesi zaten hiçbirşey hissettirmiyor emin ol damar yolu açtırmak daha zor.Ameliyat bitip uyusman geçince direk kalk ve bol bol yürü ve sıvı tüketmeye çalış ben şuan 3 gunumdeyim kendi başıma tuvalete gidip geliyorum yuruyorum sadece az sancim var ama normal yurudukce geciyor