Busra2013 Kızlar 16+5 haftalıgım gobegım boyle elbıse etıketı üstünde demeyın sıparıs ettım denıyordum😂😂sızce kucukmu normalmı yoksa hıc yokmu hangısı😂😂 https://www.hizliresim.com/9hzijnr
minikask35 Busra2013 normal normal benimde hiç göbeğim yoktu 25ten sonra bı çıktı mayalı poğaça gibi oldum şimdi ne kadar geç o kadar iyi ,🤣
Busra2013 Nesli37 haha kız ne uzuluon bende 7.24 kendımı ıncelıom karnım nıe buyumuo neden tekme yok fln
Dilarasoydan minikask35 Benimde erken cikti 36 oldum mayalandikca kabarıyorum taşmadan dogursam iyi olcak😅
Nesli37 Busra2013 bendede henuz tekme falan yok ama midemde buyuyor gobegimle birlikte onu cozemedim bi turlu
ftmnr_drgt gozde3592 https://imgyukle.com/i/9x8MR 18 e 2 gün kala 🐣 4 haftalıkken daha göbeğim sivrildi şimdi hızla büyüyor 🌸🧿
Lawyer06 Nesli37 rahim büyüdükçe iç organlar sıkışıyormuş, midede dışarı itiliyormuş. Benim de çıktı dışına. Size büyümüş gibi geliyordur ama asıl sebebi dışarı itilmesi.
teletabi Busra2013 çok tatliş yaa 🤗🥰ben oğluma sanırım 20 haftalık felandım bukadardı göbişim. Şuan 14 haftalığım bunda biraz daha belirgin oldu oğlumunkine göre 🤷♀️Ama normal göbeğiniz. Sağlıcakla gelsin🤲🏻
gozde3592 Busra2013 normal tabi daha çok erken 24 den sonra hareketlerine hissetmediğin an olmucak🥰🙏🏻 Bazı geceler uyuyamıcaksın bile ❤️