mercanmeb Bebeğim karnımda her 3 4 saatte bir hıçkırıyor. 5 6 dk boyunca hissediyorum. 10 gün ileride gidiyor kilosu haftasına göre. Benim gibi olan var mı? Tedirgin oluyorum bazen. (35+0 haftalığız)
Papatya-Kokusu mercanmeb ilk gebeliğimde benimde öyle günde bazen 3-4 kere hıckırırdı ve cok uzun surerdi normal 😀
mercanmeb Gmzkc yok kız ses olur mu 😅 pıt pıt kalp atışı gibi bazen dışarıdan görünüyor ama içeriden illaki hissediliyor. Ben ilk 29.haftadan sonra hissettim bebek büyüdükçe daha da belirginleşiyor
Emine_clk01 Gmzkc biz nasıl hıçkırıyorsak karnımız titriyor gibi oluyorsa öyle aynı elinizi karnınıza koyduğunuzda pıt pıt atar
melegim_ve_ben mercanmeb Tospik dediğime bakma canım aşırı kilolu değil ben öyle seviyorum onu benim tospigim o 😂😍🧿En son 35.haftamizda 2600 dü.Yarın 37.haftamizda olacağız kontrolümüz var bakalım kilo almış mı 🤗
DamlaNur29 mercanmeb benimde ilk gebeliğe göre suan 2 si daha cok hıckırıyor özellikle ben bişeler yiyince başlıyor hıçkırmaya her gebelik her bebek bir olmuyor sanırım
erdem_agah mercanmeb Benim oğlum da hıçkırirdi. Belli aralıklarla minik minik hissederdim. Valla benim hoşuma giderdi 😁
ozgei mercanmeb 34+3′üm son günlerde çok fazla hissetmeye başladım dediğiniz gibi uzun sürüyor 5 dk kadar, bazen ben de endişeleniyorum 😀 ama normalmiş