dakpinar- 26+2 🤍 1 saat önce ilk doz biontech aşımızı olduk Rabbim pişman etmesin şifa olsun inşallah 🤲🏻 🤍🐣
teletabi dakpinar- allahım aşıdan çok saçların dikkatimi çekti çok hoşlar😍😍maşallah🤗hadi hayırlı olsun bol bol antikor olsun bebişede sanada🤗
teletabi dakpinar- yapılırken acıdı mı ya 🤣ben yan etkisinden çok yapılırken hissetmekten korkuyorum🤣🤣🤷♀️
dakpinar- teletabi iğne fobim var benim de inanın ama hiç acımadı 🥰 ama mesela dün kan verdim kontrol amaçlı çok acıdı 😀 yapan kişiye bağlı🥰
teletabi dakpinar- yandık o zaman bizim burdakiler adeta kasap gibiler danaya girer gibi iğne saplıyolar 🤣🤦🏼♂️
teletabi dakpinar- inşallah insaflı birine denk gelirim daha 6 haftam var aşı yaptırmaya ama tedirginimde hiç olmadı oğlumun ebesine yaptırayım onun eli hafif. Sağlık ocağında yapıyolar mı acaba