Zesa17 ona bakarsan sezeryanıda kötü diyorlar sezeryandanda bi çok kişiyi korkutuyoşar her dopum farklı o yüzden inanma kaderinde ne varsa onu yaşarsın korkma ğzme kendinide okadsrda kötü değil sadece başında fazla sancı çekmiş oluyosun ama doğumdan sonra çok rahatlısıyosun merak etme dua et hakkında hayırlısı neyse o olsun etrafada çok kulak asma millet korkutmayı abartmayı çok seviyor sanki kendileri hiç bu yollardan geçmedi ne diye soğum yapacak birini korkuturlar lohusaların üzerine giderler benim çevremdede doğum yapan oldu hep korkmayın okadarda kötü değil dedim doğumdan sonra beklesiler acil bişey olursa yapacagım haber veririsin gelirim beebğin 40 çıksın sende bebekte toplayın kendinize gelin gelirim görmeye desim emzir emzirmezsen sütün kesilir çocuk sarışık olur bebkleri ağladıgında susturmaya çalıstım bu çocuk aç bu çocugun derdi var demedim üzmemeye çalıştım yardım etmwye çalıstım hep o yüzden sen boşver el hersey der