Öncelikle Allah sabir versin… Hayatimin en zor dönemi çocuğumun gaz dönemiydi diyebilirim. Bunların yarısını kullandim hatta daha fazlasını ve maalesef şunu söyleyebilirim ki hiç birşey işe yaramiyor. Ben caresizlikten kimyon rezene hint cevizi kiraz cekirdegi vs. Vs.. daha hatirlamadigim bir sürü şey kullanmıştım. Sadece sabredeceksiniz bu süreç geçene kadar. Üç aya kadar ins gecer. Allah yardimciniz olsun