pnrbezirci 38+2 den selamlar 😍😍 geçmek bılmeyen enfeksiyonumuz hala devam ediyor doktorum normal demıstı ama enfeksıyon varken normal mı olur artık bılemıyorum sızce olur mu bu durumu daha önce sızde yaşadınız mı ?