Merhaba, 12. Haftamızdayız. Özellikle son 10 gündür bacaktan bele vuran bel ağrısı şikayetim var. Eylülün ilk haftası korona da geçirdim. Daha önce de bel ağrılarım olurdu ama böylesi ilk defa oluyor. Acaba hamilelikten mi, kovidin etkileri mi yoksa bel fıtığı mı var bende mr röntgen de çektiremiyorum hamile olduğum in, bu konuda benim yaşadığım durumu yaşayan var mı?