Canım bende daha yenı 21ime gırdım 19 haftadan ıtıbaren karnımda sertlesme oluyo dedıgınız gıbı ama ben doktoruma sordum suan için erken oldugunu söyledı sıkıntı yani düşüge sebep olabilir dedi ve dinlenmemi önerdi. Çünkğ suan toplanıp bınyere sertkesecek kadar buyuk degıl ki bebegimiz