DH_5151 DEFNE27 korkma canım Allahın izniyle bişey olmaz o görüyor herşeyi zor şartlarda olduğunu zor valla asker eşi çocuğu olmak fedakarlık istiyor bizde geldik Erzuruma bom boş eve geldiğimiz sabh ayaklarım davul gibi oldu hiç dinlenmeden uyumadan eşya bakmaya çıktık akşama kadar oradan oraya koşturduk eşyalar gelene kadar yerde yattık 1 hafta zor yani Allah yardımcımız olsun ekmek parası için oradan oraya savruluyoruz
DEFNE27 DH_5151 aynenn cnm asker eşi olmak gurbete gelin gitmek bu gibi konular için çok zor gerçekten Allah yardmcmz olsn inşallah hepimizn inşallah 🙏♥️🤲
DEFNE27 minikask35 kendi şahsi aracnsa bir ihtimal cnm rahat edebilirsin ama eğer otobusse Allah binbirkere yardmcn olsn ben mahfoldmmm hala da yoldym şuan ve sbaahn 7 siydi😓
minikask35 DEFNE27 ay resmen aynı durumdayız bizde Şırnaktayiz 10 gün snra bende Manisa’ya gidicem doğum için 35 haftalık oluyorum. Mardin’e kadar otobüs sonra uçak 😔
DEFNE27 minikask35 Allah yardmcn olsn cnm vallahi yolculuk kötü zaten oldu bitti ama gebeyken helde bide 30.undan sonra bidaha tövbe anam ben hamileyken yola çıkarsam 🙍😓
Pinarrsu DEFNE27 ara ara holde yürüyüş yapin isterseniz, beliniz boştaysa yastik filanla takviye yapin, olabiliyorsa ayaginizi uzatma pozisyonunda, dua ederek hafif uyuyabilseniz, az kalmis yolunuz az sabirr