Uzun gecelik takımı ayrı aldım ikili olarak. 3′lü pijamalı ayrı aldım ama gecelik takımı aldığıma pişman oldum havalar çok soğudu giyilmez artık kıçım donar bugün tekrar gidip düğmeli bir takım daha aldım ☺️ Oda kıçıma olmadı yarın gidip büyüğünü alcam