Sedefkartalice1903 bu konuda net bir tavır içinde olmak lazım sedef hanım. Biz kedileri sahiplenmeden önce eşimle uzun uzun konuştum yarın öbür gün verelim deme bu hayvanların vebaline girme diye. Veteriner hekimlerle görüştük hamilelik bile yokken bebek ve hamilelik sürecini uzun uzun araştırdık. Hamilelikte birlikte insanlar yorum yapmaya başlayınca ilk eşime dönüp evinle ilgili kararları sen mi alıyorsun uzak akrabaların mı dedim. Akrabaları arasında en korkulan yenge senin evine gelmem dedi çok üzüldüm dedim. Özellikle yaptım bunu ki insanlar kalp kırmaktan çekinmeyeceğimi bilsin. Kuzeni kayınvalideme kedileri ne zaman atacaklar demiş. Kayınvalidelerde meşhur ben demiyorum o diyor vardır ya. Direkt kuzenine ben senin adını bile bilmiyorum sana ne ki benim evimden. Üniversite okurken bunları mı düşünüyorsun bu kadar mı sıkıcı geçiyor üniversite hayatın dedim. Bunları özellikle yazıyorum size, net bir tavır koyun bence. Olay kedi de değil aslında, bugün kedi diyecek yarın okul seçiminize karışacak insanlar. Duracağı yeri bilmeyene öğretmek gerekiyor.