Bende 26 haftalık hamileyim iki gün oldu hissetmedim yada kuvvetli değildi ondanmi normalde çok kuvvetli olurdu dışardan belli olduğu zaman bile olurdu iki gündür hissetmiyorum yemek yedim tatlı yedim uzanıyorum iş yapmadım bugün ama hala hissetmiyorum karnını okadar bastırıyordum normlami hissetmemem