Dün 5 gibi bebeğimi yıkadım gece 11 gibi yola çıktık köye gelmek için arabada vücudunun soğuk olduğunu fark ettim yelek giydirdim klimayı açtık arabanın içi sıcaktı eve geldik vücudu hala soğuktu yanakları buz gibiydi bir kat daha giydirdim şapka eldiven 2 battaniye sonra baktım sıcakladı bir kat üstğnden kıyafetini çıkardım kısa kollu atlet uzun kollu ve yelek var üstünde battaniyeside var ama hala vücudu soğuk içerde ısıtıcıda açık hasta mı oldu sizce yada olucak mı ne yapayım kızlar nolur bir fikir verin vücud ısısı yükselmiyor bebeğim 3 aylık bu arada