Beyzan738 ben iki dozu da oldum ikisinde de vururken hiç acımadı hiç hissetmedim vuran hemşire ile de alakalı tabi🌸 ilk doz da ikinci gün kol ağrım oldu ikinci doz da hiç ağrım olmadı 🙏🏻 Beklediğim yan etkileri yaşamadım çok şükür kendinizi kasmayın 🌸