Asrinbaby Kızlar 39 haftama gireceğim yaklaşık 20 kg aldım. 175 boyum var su an 74 kiloyum. Catlamaktan çok korkuyordum ve kesin çatlarım diyordum çünkü ergenlikten popomda biraz vardı. Ama o kadar erken başladım ki yaglanmaya ne bacagimda ne karnımda bi tek çizik bile yok ebe bile nazar edecek. Size tavsiyede bulunmak istiyorum erken demeyin 7 -8. Haftanızda başlayın yağlamaya. Ben krem almadım çünkü inanmadım engel olacağına. Kakao yağı aldim(kalıp seklinde) sabahları sürdüm aynı sabun gibi. Sonra bi şişeye zeytinyağı, kantoron yağı, e vitamini, bebe yagi, hindistancevizi yağı bunları koydum ve gece yatmadan önce hep sürdüm sonuç 39 haftamdayım catlagim yok umarım kilo verirken de çatlamaz. Vücudunuzu ne kadar yağlı tutarsanız kaşinmaz da benim hic kasinmadi. Bir daha foruma girmeye vaktim olmaz diye paylaşmak istedim. Umarım birilerine faydam olur. Çatlarsa da yapacak birşey yok sonuçta anne oluyoruz. Güzel sağlıklı hamilelikler ve doğumlar dilerim 😍😍
Hafizebdk Asrinbaby geçen gün çatladım sonunda 🙄🙄 geçirmek için sürekli yağlıyorum hala. Isin garibi çatlak nedir yeni öğrendim bende bacağının kenarları varis oldu sanmistim meğer catlakmis 🤯🤯 guzel tavsiyeniz icin çok teşekkürler...