Acelya04 Asena17 ben 16 da hissettim kasıklarımda kalp atışı gibi pıt pıt atış vardı ilk zamanlar anlamadım baska birşeyden sandım ebeye sordum bebeğinin hıçkırığı demişti
Serayyurtsever semranaksu283 bende 20 de tam hissettim gibi de ilk hamileliğim olduğu için nasıl bişey olduğunu pek anlamıyorum kıpırtı gibi bişey oluyo
Serayyurtsever Asena17 bende çok heyecan yapmıştım hissedeyim hemen diye. Şuan durmak bilmiyor merak etme hemencecik geçiyor günler. Bir bakmışsın kucağına almışsın☺☺
Asena17 Acelya04 bak sen minnoşaaa ultrasonda yerinde durmuyor benim ki ama hic bisey hissetmiyorum 😀😀😀
Dilaraaleyna Asena17 heyecanla bekliyorum ultrosyanda doktorumuz cok hareketli dedi ama hareketlerini artik hissetmek istiyorum ❤️🤭
Selen23 Asena17 19. Haftada hissettim canım şuan 22 . Haftadayim çok daha yoğun hissediyorum mükemmel bir duygu onun varlığını hissetmek 🤲🥰
Cilekliruyam Asena17 ilk tekmesini 23+2 de hissettim çok sabırsızdım saolsun canım oğlum sabrımı daha çok sınadı 😂