5050 Benimde sabah açlık ve tokluklarım yüksek çıkıyordu doktorum insülin başladı ister istemez insan başlarda tedirgin oluyor ama korkmayın kötü bişey olsa doktorunuz önermezdi benim 32 ci haftamda çıktı şeker mevzusu doktor bebeğe çok şeker gidiyor dedi şuan 38+2 deyim düştü çok şükür yinede her ihtimale karşı doğuma kadar kullanıcakmışım doğumdan sonra bırakıcaksın dedi doktor , kendinizi üzmeyin ve strese sokmayın inanın çok etkisi oluyor geçmiş olsun ☺️