Kızlar merhaba, normalde bebeğim hareketli bir bebek.dün akşam falan hissettim sonrasında sağ tarafımda bir sertlik var nefes alırken batıyı dün akşamdan beri öyle kasılma falan değil ama sancı yok. Öyle kaldı ve bebek hareketlerini hissetmiyorum. Tatlı yedim karnımı düz yatıp izleyince dalgalanma oluyo ama tekme olarak hissetmiyorum. Acaba pozisyon mu değiştirdi bu durumu yaşayan var ök normal mi ?