seymen Burda çok okuyorum, kendi başıma da geldi. Doktorum 4 kiloyu geçerse sezaryen olabilirsin riske atmak istemiyorum bebeği dedi. Şuan kesin değil nasıl olacağı doğumumun. Ama ebe arkadaşım var atanmadan önce benim doktorumun çalıştığı hastanede çalışmıştı. Ona sordum doktoruna güven dedi. Ayrıca şimdi çalıştığı yerde iri bir bebeği normal doğurtmuşlar bebek şimdi fizik tedavi görüyormuş. Doğum esnasındaki zedelenmelerden ötürü. ‘Ben şu kadar doğurdum bi şey olmadı.’ cümlelerine kulak asmayın. Eğer risk varsa, doktor görüp özellikle belirtiyorsa, senin sorunsuz doğuracağının garantisi yok.
Serenica seymen Benim doktorm 28 haftada kilo artisi boyle gderse sezaryan olursn Dedi doktoruma birakicam herseyi sezeryan da dogum normalide hic taklmiyorm Buna cocumun sag Salim dogmasindan onemli degl.. 🤰🏻🤱🏻
seymen Zeynepeymen Şuan 39+2 ama şuanki kilosunu bilmiyorum.En son 37+2’de gittim 3550’ idi. Boyu da uzun.
seymen Serenica Aynen ben de öyle düşünüyorum. Sağlıcakla gelsin de nasıl gelirse öyle gelsin. 🙏🏻 Sağlıcakla gelsinler inşallah