Nesli37 miranbeyinmothersi ben henuz hissedemedim doktor 20inci haftayi bulur dedi midemden asagi dogru gobegim sis benim hamilelikten sanirim doktor kasiklarima surdugu zaman jeli gozukuyor ultrasonda zaten
miranbeyinmothersi Nesli37 aynen öyle , bende kasılma gibi toplanma gibi değişik seyler hissediyorum kasığımda ara ara ben gaz sancısına yoruyorum bebkola hissederim
marbling10 Nesli37 o haftalarda rahminiz henüz göbek deliğinin 4 parmak altı civarında. Görsel olarak yukarıda diyorsanız organlarınız yukarı doğru sıkışıyor bu durum normaldir. Bebek de yeni yeni belli olmaya başlar zaten
Deletedmom_33 Nesli37 18+3′um göbek deliği altinda benim hala. Geçen hafta 17+0 da muayenemiz de tam vajina üstündeydi doktor ultrasonu biraz bastırınca rahatsız olup hareket etti hatta