Senaa0 Çok iyi geçti. Ben ilk doğumumu koru hastanesinde yapmıştım ama burdaki kadar memnun kalmadım. Neden derseniz belden uyusturmayı becerememişlerdi 7 kez batırıp çıkardılar sonrasında mesela fok fazla agrım olmustu ama burda anestezi uzmanı 2 tane oluyor basında tek seferde ağrısız sızısız yaptılar. Beni çok korkutuyorlardı devlette şöyle yapıyorlar böyle yapıyorlar diye inanın özelden daha iyi bana göre. Kesinlikle kaba bir davranışları yok, işlerinde gayet profesyoneller. Ben ikiz doğurdum 2 hafta önce, kuvozdeler ve ebeleri olsun doktorları olsun o kadar iyiler ki sanki özellikle seçilmişler. Bazen olumsuz yorumlar görüyorum hastaneyle ilgili ama ben hiç olumsuz bişeye denk gelmedim.