Sulee_ 1 https://resimyukle.org/i/WIzhk 2 https://resimyukle.org/i/WIkci Kafam çok karıştı hangisi daha iyi hanımlar bir mi iki mi puset içine hangisinden almalıyım
Sulee_ derya46 TubaDMR4 Mayraaa Teşekkür ederim pusetimizin ortası çukur onun için alıyorum 2 olanda aynı gorevi görüyor dimi yanlış şeylere bakmiyorum umarım kafam karıştı
TubaDMR4 Sulee_ ortası çukursa 1 numara canım yeni doğan için o daha bel destekli ben görüntü açısından 2 demiştim
Mayraaa Sulee_ ben goruntu acisindan demistim 2 diye Bidaha baktim 2 de bel destegi yok rahatlik acisindan 1 bel destekli olan
TubaDMR4 Sulee_ aynen yeni doğan için bel kısmı biraz sıkıntı 1 numarada bel minderi var bence o daha çok rahat annesi
gokturkefe Sulee_ arabalarımız aynı bende baby care aldım 2. Olandan aldım içinede güzel rahat görünüyor trendyoldan 76 tl indirimde almıştım birde örtüsü vardı 3 parça canım 😊
Sulee_ gokturkefe Aaa aynı mı sizinde araba hangi modeli çukurluk için mi aldınız sizde minderi nasıl çukurluk gitti mi onu koyunca evet buda çiçek sepetinde gördüm üç parça
Sulee_ gokturkefe ayy çok güzeell duruyo deseni felan çok hoş bizdeki de bc310 safari yazıyordu kutusunda ama sizin puset daha iyi duruyor duruşu çok derin değil gibi
Sulee_ gokturkefe Pusetin kendi üstünde kumasi varya siz hiç denediniz mi cikiyormu ben çıkaramadım puset örtüsünü nasıl takicaz çıkartmadan
gokturkefe Sulee_ benim ki de aynı canım bc310 ne kadara aldınız 😊 örtüde çıkıyor tabiki ben üstüne örtü de aldım onun fotoğrafı yok şuan yanlarda takma çıkarma lastiği var
Sulee_ gokturkefe 1400 aldım ama ben çıkaramadım evet yanlardaki lastiklerden çıkıyor ama üsttekinden çıkaramadım çıt çıtlarini açamadım