Yagmur3577 tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırmıştım ben hamile kalmadan önce, muayne haklarimi ordan kullaniyorum, hastanenin dogum paketi de var diye soylemisti doktorumuz bizim sigortamiz oldugu icin sormamistim, ama normal ve sezaryen aynı ücretmiş 8.500 dediler hastane doktoruyla doğum olursa