Hilall35 göğsün sistigine göre sütun az gelmiyordur ama bebek tam ememiyo mu acaba göğsünün köyü yerini tamamen ağzına alsin ona dikkat et sana az gibi geliyo olabilir ama bebek emince öyle olmaz dolu dolu gider merak etme sen o göğsü daha çok emzir olmadı sağ yoksa hasta olursun