Bende de bekarligimdan beri reflu var ilk hamileliğimde son 3 ayda her gece yediğimi çıkarıyordum başka türlü midem rahatlamazdı çok çektim kızım 1 buçuk yaşına gelmeden 2. Bebeğime hamile kaldım ve şimdi 6 aylık hamileyim aynı dert yine var rennie nin surubunu içiyorum doktor bunda daha az şeker var diye bunu önerdi gaviscon dansa bunu kullanıyorum rahatlatıyor ayrıca sut ve soda da fayda ediyor