Mervealkan29 Cuma günü hastane de idim sancılarım vardı ama açılmam olmadığı için eve geldim akşam sancım baya sürdü şiddetli idi bende otu koyup okuttum sancım akşama göre azaldı çiçekte baya açmış yanlış yaptım sanırım şimdi çıkarsam bişey olur mu