Denizyildizii 14ncü haftada tehlikem vardı ben yinede alaturka kullandım çünkü uzun süre oturmuyorum 15.ci haftada geçti tehlikem şuan 16dayım yani karın büyüdükçe klozete falan mı gitmek lazım. Az önce ayıptır söylemesi biraz fazla oturdum karnımın altına baskı olduğu için 1 2 dakika ağrıdı geçti