elfffglc [https://imgyukle.com/f/2021/09/26/9nAxe.jpg](https://) 8+5 im kesemiz biraz üçgen gibi acaba kız mı erkek mi bazen böyle tahminler yapılıyor sizce nedir?
Yagmur00 elfffglc canım hızlı resım yaz Google amcaya ordan ılk cıkana tıkla sonra resım ekle kopyala yapıstır yap buraya
Cicilibicili elfffglc Herhangi bir fotoğraf yükleme sitesinden yükleme yapıp, sonu jpg, jpeg, png ile biten linki paylaşmanız yeterli. Görsel ile anlatım linktedir. 👇 https://forum.mutlubebekleriz.com/d/176961-foto-raf-y-kleme
teletabi elfffglc google dan imgyükle yazıp aratın çıkan sayfaya girin resim yükle diyin. Resmi yükledikten sonra üzerine basılı tutun. Kopyala diyin buraya gelip yapıştır yaptığınızda resim yüklenecektir🤗
eso14 elfffglc ayyy çok tatlı benimde salı günü kontrolüm var. 8+3 olacak acaba böylr Belli olur mu 💕💕 sağlıkla gelsin kucağına inşallah 💕🐣
elfffglc eso14 inşallah çok teşekkür ederim siz de sağlıkla alın kucağınıza geç döllenme değilse gözükür inşallah 🥰
Papatya-Kokusu @elfffglc Yuvarlaksa kız fasulye gibiyse erkek derler tabi doğruluğu yok ❤️ Sizinki de yuvarlak