-Nurbanu- Arkadaşlar içişleri bakanlığına bağlı 4b sözleşmeliyim. Bizim yıllık izinlerimiz artık aktarılıyordu bir sonraki seneye. Gecen sağlıkçı arkadaş o pandemıden di sadece dedi aktaraılmıyor şuan dedı . Sizin bilginiz var mı ??
marbling10 -Nurbanu- bildiğim kadarıyla aktarılıyor, valla aktarılıyor diye kullanmadım😂🤭 yanar yoksa 20 gün izin😢
marbling10 -Nurbanu- sözleşmenin yapıldığı yılda kullanılmayan izinler, Müteakip sözleşme döneminde kullanılabilir yazıyor
incimercan -Nurbanu- covidden dolayı böyle bi şey olmuştu ama eşim resmî gazetede yayımlandı dedi, ben bilmiyorum da😀 ona güvenerek ben de kıllanmadım seneye bıraktım. Ama müdürlüğü de sordum onayladılar böyle bi şey olduğunu.
marbling10 incimercan sözleşmeli personel çalıştırılmasına ilişkin esaslarda değişiklik yapılmasına dair esaslar Madde
incimercan -Nurbanu- ay ben onu aktarılacak mı diye okudum 😂 üzgün surat olunca tekrar baktım. Aktarılıyor izinler 😌😀