Eminemus Kızlar güzel anneler.. Perşembe günü sezeryan doğuma girrceğim ve boğazlarım çok fena ağrıyor hamileliğimden beri ilk kez oldu ne yapıcam önerileriniz nedir? Lohusalıkta ve sezeryan sonra ağrılarla uğraşırken birde griple uğraşmayayım ya 🙄🙄
Ftm_75 Eminemus canım ben 1 hafta hasta yattım iglesme olmadı en son elma sirkesine biraz su koydum gargara yaptım ve burnuma çektim 1 kasikta sirke içtim inan 2 günde geçti herseyim
Eminemus elmaliturtamm Ben özele gidiyorum benim hastanem alıyor covid olsam bile ama Allahım korusun ama ekstra ücret talep ediyor salı günü test vericem zatende grip gbi değlde boğazlarım ağrıyor sadece.
elmaliturtamm Eminemus bende özele gidiyorum biliyorum prosedürleri , burun ameliyatı olacaktım ozamanlar grip falan olmayın demişlerdi ordan aklımda kalmış , doğumda da belki öyle olabilir diye düşündüm