Evet arkadaşlar bende bu programın gizli takipçilerinden olarak doğum yaptım ve bu süreçte hep burdaydim. Doğum hikayemi yazıp yazmama konusunda çok düşündüm ama belki benim. Gibi olanlara umud olur diye yazmaya karar verdim. Uzun olarak ona göre okuyunuz. Ben 9 ay boyunca hep ağrılı sancılı bir hamilelik. Geçirdim bebek rahmime düştü hemen başladı ağrılar önce bel kaşık ağrısı ama çok şiddetliydi sonra hemen kramplar başladı tam 6 ay kalça da ve belimde. Hep kramp vardı ve bazen nefes aldırmıyor koltuktan eşim tutup kaldirirdi hep o yokken mutfağa gitsem sürüne sürüne giderdim resmen bzen halinin üstünde emekledigimi bile hatırlıyorum neyse bir yandan da idrar yolu enfeksiyonu başladı deli gibi kaşık bel ağrısı tuvaletim. Hep var ama asla yapamıyorum ne kadar su içsem de yok gelmiyor idrar yolu enfeksiyonu hiç yakamı bırakmadı sürekli antibiyotik kullandım geçmiyor şu içiyorum geçmiyor ne bir gezme ne bir yürüme hiç birsey yapamadım her gün ağlıyordum ben normal doguramicam diye bir de laf edenler çabası sen yurimuyirsun normal olmaz asla plates aldım. Yok yapamıyorum son zamanlarda servisk ağrıları yurutmuyir sanki çıkacak o kadar üzdüler ki beni ben yurimuyirsun biz hep yururduk seni kesip alacaklar 😞sürekli ağlardım ne geçtim ne eğlendim. Ne kimseyle oturup bir kahve çay içemedim ağrıdan hergunum dua etmekle geçti Allahim. Bana yardım et bana yardım et diye ve panik atak hastasıyım deli gibi korkuyorum doğumdan diyorum beni evde uyutun alın bebeği aşırı korkuyorum. Neyse o özel güne geliyorum tam 15 gün önce hiç bir ağrım. Yok o gün çok iyiyim gelen giden olur diye öğlen 2 tepsi kurabiye yaptım sonra birwz ağrım olunca yattım koltuğa saat tam 20.20 birden karnımda birsey patladı hissettim ve bir baktım. Suyum geldi eşim çok panikledi sözde ben panik atağım ya Allah tarafından birden bana bir sakinlik çöktü dedim hemen gitmeyelim bekleyelim insanlar hep beklemiş bir baktık bir sancı geliyor ve 3 dk da bir sonra hastaneye gitmeye karar verdik gittik ama yoldu hep sancı geliyor korkmayın sakın 40.saniye falan sonra 3 dk rahat gittik bir dediler ki 5 cm açılma var yolun yarısı zaten benim 30. Haftada 2 cm açılmam vardı ve 38.2 ye kadar bu açılmaya dolasmistim sonra ağrılar hastanede siklasti damar yolu nst derken aradan 1 saat geçti ebe bakalım dedi bir baktı şoktayiz 9 santim 15 dk geçti ıkinma geliyor dedim ıkinmak istiyorum dediler ki hemen doğum haneye ve saat tam 22.25 te yani tam tamına 2 saatte yavrumu kucagima aldım elhamdülillah ve normal oldu benim için hiç önemi yoktu hep hayırlısı diye dua ederdim ama korkuyorum derdim hep çok uzmuslerdi sen yapamazsın diye ve Rabbım in izniyle tam 2 saatte hersey olup bitti cok şükür.. Demem o ki arkadaşlar sakin korkmayın ve çok dua edin açın ellerinizi samimi olun. Bebeği gördüm bir ağladım anlatamam size inşallah benim gibi hamileliğini mecburiyetten yatarak geçirenlere biraz umud olurum Allah’a emanet olun Allah zorda kalanların yardımcısı olsun inşallah 🤲🌹🌹