Xxk Merhaba kızlar geçen gün doktora gittim 4+4 iken gebelik kesem 4mm gözüktü. Çok az şeklinde bozukluk vardı. İki hafta sonra tekrar gidicem. Kese çokmu küçük büyürmü o zamana kadar yoksa düşüklemi sonuçlanır bilgisi olan başına gelen var mı acaba
elfffglc Xxk Xxk şuan için bence onu söylemek doktora düşer ama 4 haftalık daha çok erken 2 hafta sonra tekrar gidin inşallah kesesi büyümüş olur 🥰
eso14 Xxk canım bende tam senin gibi 4+4 iken gittim. Bana 4 haftalık demişti fakat ekranda 4+4 yazıyordu neyse 😂 Benimkini de ölçtü ama o ölçtüğü nerede yazıyor bana söyler misin ona göre ben sana haber verim.
eso14 Xxk doktorum bana kağıdı veremedi bozuldu çünkü şansıma 😂 Gs yazıyor acaba o mu telefondan çekmiştik