Arkadaşlar kızım için iki isim arasında kaldım sizce hangisi?
Zezemeze Gökçe
Zezemeze Gökçe 🤪
Zezemeze ben kizima ipek koyucam son 20 gunumuz😍😍
Zezemeze gökçe🥰
Zezemeze İpek 🌸
Zezemeze ipek daha naif duruyor cmmm☺️
Zezemeze gökçe bu ara çok koyuluyor ipek daha naif sanki
Zezemeze ipek🐛🦋
Zezemeze ipek
ipek
Zezemeze gökçe
Zezemeze ipek 😍
Gökçe 😍
İpek 🥺♥️ İsmi ile yaşasın inşallah🙏🏻
♥️GÖKÇE♥️
Zezemeze ipek🌸
Sevgi1620 ipek çok zarif ❤️
İpek🌸
Zezemeze son haftalarımdayım bizde kızımıza ipek mina ismini koyduk 🥰