Kızlar merhaba şu son haftalarda yaşadıklarımı bi ben bilirim covid oldum atlattım öyle böyle doğum oldu gelin görün ki bebeğim memeyi tutmuyor almıyor denemediğim yöntem kalmadı göğüs ucum kanıyor resmen sağıp veriyorum çok küçük anne sütü için çok çabalıyorum ilk bebeğim şırınga ile dediler beslenmesine sarılık olmasın diye daha hastaneden çıkmadan 200 gram verdi sizden ricam denediğiniz yöntem bahar şunu şöyşe dene alıyor dediğiniz yöntem var mı biberon hiç kullanmadım