Merhaba, 37+3 um dün doktora gittik 3300 Gr 10 gun içinde dogmazsa sezeryan görünür kilosu 4 ü geçer dedi, moralim bozuldu, tabiki önce sağlık ama ben normal doğumu çok istiyorum aslında niye istediğimi düşününce toplum baskısı ağır basıyor k.validem eşimi 4700 le normal doğurmuş Dr böyle dedi diyince "Eskiden Bukadar kolay sezaryen lafı geçmiyordu"diyolar benim annem bile, millete laf anlatmak çok yoruyor beni, napcam ben doğumu başlatmak için bana biraz moral verin 😔