Bendede var aynı dert uçları ve etrafı çok acıyor.insallah doğuma kadar geçer yoksa acıyla ağrıyla emzircem hemde ilk çocuğumdan çok içinde kaldi çok emzirmek istiyordum ama acıyla ağrıyla mahvolcam.tabi bebeğim yeter ki emsin ama bende emzirirken huzurlu mutlu olmak istiyorum kıvranmak degil tabiki.varsa bi çözümü.oglumda lansinoh kullandım ama baska bisey tavsiye eden olurmu