Kızlar 1,5 sene önce Ankarada özel bir klinikte burun estetiği oldum on bin lira gibi bir para ödedim (nakit üstelik !) 2 saat sürmesi gereken ameliyatım 4 saat sürdü ve bana burnumda kırık olduğunu söyledi. Kırık falan yoktu burnumda olsa bilirdim . Neyse … 1.5 senede 4 kortizonlu iğne 1 kez de tekrar dikiş attı burnuma ama istediğim gibi olmadı… Evet kötü değil burnum ama ben bunun için bu kadar para ödememiştim. Neyse gel gelelim tecrübeli arkadaşlar varsa bu konuda bana doktor önerir misiniz lütfen ? Doğumdan sonra tekrar olmayı düşünüyorum da .