Merhaba ben tüp bebek ile hamileyim 38 haftalık olduk bebeğimde kilo alımı yavasladigi icin doktor pazartesi günü alalım bebegi dedi ben normal doğum istediğim içinde suni sancı verecek 1 cm açılma olmuş doktorda eğer bebek suni sancıyı kaldırmazsa sezeryana alırız diyor herkeste riske atma okadar acı çekme tüp bebek değerli bebek sezeryan ol diyor kafam çok karıştı